Fotowedstrijden, de uitslag!

En de jury heeft gesproken. Bij de wedstrijd Mijn Beste Foto (regionaal) heb ik met deze foto een gedeelde 26ste plaats behaald met 14 punten (133 deelnemers, nr.1 17,1 punt, de nr. 133 8 punten). Bij Foto Individueel (landelijk) was de jurybespreking op zondag 20 november j.l. Er zijn in totaal 622 foto’s ingestuurd en ik weet alleen dat mijn foto het niet tot de eerste 62 heeft geschopt. Bij deze wedstrijd omvat het juryrapport namelijk alleen de top tien, een eervolle vermelding en de nominaties. Ik had op meer gehoopt. Volgend jaar beter mijn best doen.

Na de zomer breekt de tijd van de fotowedstrijden weer aan. Deze week moet de inzending voor de regionale wedstrijd Mijn Beste Foto op de bus. Over een maand staat de landelijke wedstrijd Foto Individueel op het programma. Het is een hele uitdaging om het resultaat van vorig jaar te verbeteren want toen behaalde ik bij de laatste wedstrijd een derde plaats.

Voor beide wedstrijden stuur ik dezelfde foto in. En dan is het afwachten wat de jury er van vindt. Dit is mijn inzending.

Eén reactie to “Fotowedstrijden, de uitslag!”

  1. prinsesjeanouschka Says:

    Wat een tof perspectief, Janny!


Geef een reactie

