Fotowedstrijd 5 met samenhang 2011

Eindelijk dan toch. Het heeft even op zich laten wachten. Maar hier is ie dan, mijn inzending voor de wedstrijd Serie van 5 met samenhang. Een fotobondwedstrijd van de afdeling Utrecht-’t Gooi. De juryavond ligt al lang achter ons. Op 6 april j.l. was de bespreking van alle inzendingen door Peter van Tuijl. En dat waren er nogal wat. Maar liefst 109 leden hadden een serie ingestuurd.

Voor mij was dit in mijn nog jonge fotocarrière de derde inzending. Na in de voorgaande jaren op een gedeelde 100-ste en 67-ste te zijn geëindigd, kon ik dit jaar tevreden zijn. Een gedeelde 7e plek. Dat is toch een mooi resultaat te noemen. Het is ook een serie waaraan ik verschrikkelijk veel plezier heb beleefd. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De titel van de serie is Deckchairs.

En vergeet vooral niet om de top 5 even te bekijken. Dat is zeker de moeite waard. Heel opvallend is het grote aantal zwart-wit series. Je kunt de winnende series hier zien.

3 Reacties to “Fotowedstrijd 5 met samenhang 2011”

  1. Leeswammes Says:

    Mooie serie, Janny! Gefeliciteerd met je 7e plaats, dat is helemaal niet slecht.

  2. Fotowedstrijd 5 met samenhang 2012 « JannyAn's Blog Says:

    […] te verbeteren. Vorig jaar heb ik een hele cruise kunnen gebruiken om een serie te maken over de deckchairs. Dit jaar was het lastiger om een onderwerp te vinden. Uiteindelijk is dat het buurtfeest […]


Geef een reactie

