De Beste Club Trofee 2010 – eerste prijs voor De Verbeelding

Het is weliswaar ongelofelijk maar het is al maart 2011 en nog nergens op mijn blog een bericht over de Beste Club Trofee. Deze wedstrijd werd in 2010 voor het eerst georganiseerd door de afdeling Utrecht-’t Gooi van de Fotobond. Iedere aangesloten club in de regio mag de 10 beste door de leden gemaakte foto’s insturen om mee te dingen naar deze prijs.

Tja, en als je lid bent van twee clubs dan kan je ook voor twee clubs foto’s insturen. Bij De Verbeelding is na lang wikken en wegen een mooie selectie tot stand gekomen, met twee van mijn foto’s. En dat zijn deze.

En onze inzending behaalde een fantastisch resultaat. De eerste plaats!! Een resultaat wat we hierna alleen maar kunnen evenaren. De complete inzending van De Verbeelding kun je hier bekijken. Het maximaal aantal toegekend punten voor een foto was 16. Ik kreeg voor het meisje met de hond 13 punten en voor de keukentafel 14 punten. En kijk vooral ook nog even op onze website want daar staan nog veel meer foto’s.

Ook bij Fotogein maakte een van mijn foto’s deel uit van de inzending.

Voor deze foto kreeg ik 14 punten. Al met al kan ik toch best tevreden zijn met de waardering van mijn foto’s.

Het oordeel over de totale inzending van Fotogein was niet zo best, een 19e plaats van de totaal 21 inzendingen. Nou ja, volgend jaar weer een nieuwe kans. De inzending van Fotogein kan je hier bekijken.


Geef een reactie

