Times Online – The best 60 book of the past 60 years

Een van de boekgrrls attendeerde mij op een overzicht van “the best 60 books of the past 60 years” bij Times Online. Mijn lijst “te lezen boeken” was zeker nog niet opgedroogd, maar een goede tip is altijd welkom. Op de lijst staan veel interessante boeken (natuurlijk uitsluitend engelstalig) en slechts een klein deel daarvan blijk ik te hebben gelezen. Nou is zo’n lijst natuurlijk ook maar de smaak van de Times readers op het moment van de poll, maar het leek me toch leuk om mezelf ten doel te stellen meer titels van deze lijst te lezen. Nergens voor nodig, maar gewoon, leuk om te doen. Vooral geen percentage of aantal als doel, “meer van de lijst lezen”, zo ruim laat ik het.

In deze post ga ik bijhouden welke boeken ik inmiddels heb gelezen. Alle covers worden hier opgenomen, mijn leeservaringen in een aparte post. Misschien nog iemand die mee wil lezen?

Eén reactie to “Times Online – The best 60 book of the past 60 years”

  1. The Catcher in the Rye – J.D. Salinger « JannyAn's Blog Says:

    […] promised myself about a year ago (see blogpost) that I would read more books of the list The best 60 books of the past 60 years, provided by Times […]


Geef een reactie

